Előző cikkünk megírása után kíváncsiak voltunk, hogy az ADSL piaci szereplők Facebook jelenlétéhez képest milyen képet mutat a kábelnet hasonló területen. A kábelnet előfizetők száma jelenleg 750ezer körül van, azaz valamivel alacsonyabb az ADSL 800ezer előfizetőjéhez képest.
A kábelnet piaci szereplők áttekintése előtt feltételeztük, hogy legalább az ADSL szereplőkhöz hasonló mértékben ismerték fel a Facebook üzleti és ügyfélkapcsolati fontosságát és jelen vannak valamilyen módon a vezető közösségi hálón. A megvizsgált 12 kábelnet piaci szereplő közül csupán 4-nek van Facebook jelenléte. Igazán aktív tartalmakat és interaktív ügyfél üzenetváltásokat pedig csupán egy szolgáltató esetében tapasztalhatunk.
DIGI Magyarország : Facebook oldala
UPC Magyarország : Facebook oldala
T-Kábel : Nem találtuk Facebookon
Vidanet : Facebook oldala
Tarr : Nem találtuk Facebookon
Fibernet : Facebook oldala
PR-Telekom : Nem találtuk Facebookon
Optanet : Nem találtuk Facebookon
Parisat : Nem találtuk Facebookon
Zelkanet : Nem találtuk Facebookon
Com.unique : Nem találtuk Facebookon
Rubicom : Nem találtuk Facebookon
A Facebookon már jelen lévő 4 kábelnet piaci szereplő lájkolóinak száma elég érdekes képet mutat. Az összes lájkoló kevesebb mint 5ezer felhasználó, aminek 99,8%-át jelenleg a DIGI dominálja. A többi Facebookon lévő kábelnet szolgáltató oldalai beregisztrált, de nem működő oldalakat takarnak. A DIGI oldala kimondottan profi és interaktív. A felmerült ügyfél kérdéseket gyorsan és hozzáértően válaszolják meg.
Kábelnet szereplő | Lájkolók száma |
DIGI | 4701 |
Vidanet | 7 |
Fibernet | 2 |
UPC | 1 |
A Facebook jelenlét tekintetében az ADSL piaci szereplők fölényesen vezetnek. A lájkolók számát tekintve az eredmény jelenleg 5:1 az ADSL javára a kábelnettel szemben. Reméljük az ADSL a valós piaci megmérettetésben is egyre sikeresebb tud lenni a kábelnettel szemben és egyre többen választanak ADSL szolgáltatásokat.
Hozzászólások